Nohavičky, tangá, podprsenky, pančuchy, body, spodné košieľky vyberáme starostlivo od overených európskych značiek. S nami si každá žena môže zaobstarať kvalitné sexy spodnú bielizeň, ktorá perfektne sadne a bude skvele vyzerať. Využite možnosť vyskúšať novú spodnú bielizeň v kľude svojho domova. Už žiadne mrznutie v kabínkach obchodných domov, ale pohodlný výber v teple Vášho domova. Jednoduchá výmena veľkostí, európski výrobcovia. Elegantná krajková bielizeň, športová bielizeň z funkčných materiálov. Kolekcia udržateľnej spodnej bielizne z prírodných materiálov. Bio-bavlna, konope, ľan, bambus, certifikácia GOTS, oeko-tex. Spodná bielizeň s vysokým pásom, obľúbená bezšvová bielizeň pod priliehavé oblečenie, zoštíhľujúca bielizeň a mnoho ďalších strihov.
Sivá
Máte vybrané produkty v
šedej farbe , prípadne produkty, kde prevažujú odtiene šedej farby. Zahŕňame sem aj produkty v strieborných a bridlicových odtieňoch. Šedá je neutrálna a nevýrazná farba, ktorá pri nesprávnej kombinácii pôsobí smutne. Kombinuje sa dobre s fialovou, ružovou aj červenou farbou. Výrobno sa hodí ako doplnková farba do klasických kockovaných či pruhovaných vzorov. Aj keď nie je tak populárna ako čierna alebo biela, šedá je základnou farbou v každom šatníku. Je univerzálny, šik a ľahko sa nosí. A pretože sa dodáva v toľkých rôznych odtieňoch, určite sa nájde odtieň, ktorý je pre vás ideálny. Ak ste vo svete šedej módy nováčikov, začnite s pár základmi. Šedé sako je ideálne do práce alebo na zvláštne príležitosti. Skombinujte ho s nohavicami alebo sukňou v doplnkovom odtieni pre elegantný vzhľad. Alebo skúste niečo neformálnejšie, ako sú džínsy a tričko. Pre teplejšie počasie zvážte šedé šortky alebo letné šaty. Pri zostavovaní šedého outfitu sú dôležité aj doplnky. Čierna a hnedá môžu dobre fungovať s rôznymi odtieňmi šedej. Nebojte sa ale experimentovať aj s inými farbami – žltá alebo červená môže dodať vášmu vzhľadu na zaujímavosti. A pokiaľ ide o topánky, ide všetko! Len sa uistite, že sú dostatočne pohodlné, aby mohli chodiť (alebo tancovať) celú noc.
Veľkosť L
Máte vybranú
veľkosť L (z anglického Large, čiže veľká veľkosť). Do tejto skupiny zahŕňame oblečenie od veľkosti 44 do veľkosti 50 a prípadne aj oversized oblečenie vhodné pre postavu veľkosti L. Ide iba o približné zaradení pre ľahšie filtráciu tovaru. Pre presné rozmery vždy skontrolujte tabuľku veľkostí uvedenú u každého produktu. Máte potom omnoho väčšiu istotu, že Vám bude vybraná veľkosť vyhovovať. Dámy, hľadáte štýlové a módne oblečenie veľkosti L? Nehľadajte nič iné ako váš obľúbený internetový obchod! Ponúkame široký sortiment dámskeho oblečenia veľkosti L, v ktorom budete vyzerať a cítiť sa čo najlepšie. Od každodenných základov až po večerné oblečenie, na každú príležitosť máme niečo, čo sa hodí. Naša kolekcia dámskeho oblečenia veľkosti L obsahuje obľúbené značky. S toľkými rôznymi štýlmi, z ktorých si môžete vybrať, určite nájdete perfektné oblečenie bez ohľadu na udalosť alebo ročné obdobie.
Fair trade
Fairtrade je certifikácia tovaru, ktorý spĺňa určité sociálne, ekonomické a ekologické štandardy. Zmyslom tejto certifikácie je poskytnúť pestovateľom, zamestnancom a remeselníkom možnosť uživiť sa vlastnou prácou za dôstojných podmienok. Pestovatelia a zamestnanci dostávajú v rámci systému Fairtrade za svoje produkty výkupnú cenu, ktorá zodpovedá nákladom na pestovanie alebo výrobu a zároveň umožňuje dôstojné živobytie. Fairtrade znamená spravodlivejšie obchodné podmienky, dodržiavanie ľudských a pracovných práv a šetrnosť k životnému prostrediu. Ako sa globálna ekonomika stále viac integruje, otázka medzinárodného obchodu sa dostáva do popredia záujmu mnohých spotrebiteľov a organizácií. S väčším pochopením prepojenosti ekonomík a komunít po celom svete rastie záujem o zabezpečenie spravodlivého obchodu. Tu prichádza na rad fair trade. Fair trade je prístup k podnikaniu a obchodu, ktorý stavia ľudí a planétu pred zisk. Usiluje sa o vytvorenie spravodlivejších obchodných vzťahov medzi výrobcami v rozvojových krajinách a podnikmi a spotrebiteľmi v rozvinutých krajinách. Jeho cieľom je posilniť postavenie znevýhodnených výrobcov, zlepšiť sociálne a environmentálne podmienky v ich komunitách a prispieť k udržateľnému rozvoju. Hnutie spravodlivého obchodu začalo v 40. rokoch 20. storočia iniciatívami zameranými na pracovné práva. V reakcii na zlé pracovné podmienky, ktorým čelia poľnohospodárski robotníci v Latinskej Amerike, začali európske mimovládne organizácie kampaň za zmenu. Tieto rané snahy viedli k založeniu Fairtrade International (predtým známe ako FLO), ktorá stanovuje štandardy pre produkty fair trade predávané dnes.