Dámske boxerky majú oproti klasickým nohavičkám predĺžený strih v oblasti nohavičiek. Modely dámskych boxeriek s dlhými nohavičkami sú vhodné pre plnoštíhle ženy, ktorým umožňujú pohodlný pohyb bez nepríjemného odierania stehien. Je čas zaobstarať nové dámske boxerky a obohatiť Váš šatník o praktickú aj zvodnú spodnú bielizeň.
Ružová
Máte vybrané produkty v
ružovej farbe, prípadne produkty, kde prevažujú odtiene ružovej farby. Zahŕňame sem aj produkty v lila, fuchsiových, bodlákových a staroružových odtieňoch. Ružová je farbou romantiky a symbolom mladosti. Zaujímavé sú kombinácie ružovej so svetlo modrou, hnedou aj sivou farbou. Pokiaľ ide o módu, ružová farba zažíva v posledných rokoch celkom návrat. Už to nie je len pre malé dievčatká! V skutočnosti sa stále viac žien obracia k tomuto krásnemu odtieňu, pokiaľ ide o ich oblečenie a doplnky. A my vidíme prečo! Ružová je ženská bez toho, aby bola príliš dievčenská, šik a napriek tomu hravá a lichotí takmer každému tónu pleti. Navyše je to jednoducho zábava nosiť! Pokiaľ chcete do svojho šatníka pridať nádych ružovej, ale nie ste si istí, kde začať, tu je niekoľko skvelých nápadov.
Fair trade
Fairtrade je certifikácia tovaru, ktorý spĺňa určité sociálne, ekonomické a ekologické štandardy. Zmyslom tejto certifikácie je poskytnúť pestovateľom, zamestnancom a remeselníkom možnosť uživiť sa vlastnou prácou za dôstojných podmienok. Pestovatelia a zamestnanci dostávajú v rámci systému Fairtrade za svoje produkty výkupnú cenu, ktorá zodpovedá nákladom na pestovanie alebo výrobu a zároveň umožňuje dôstojné živobytie. Fairtrade znamená spravodlivejšie obchodné podmienky, dodržiavanie ľudských a pracovných práv a šetrnosť k životnému prostrediu. Ako sa globálna ekonomika stále viac integruje, otázka medzinárodného obchodu sa dostáva do popredia záujmu mnohých spotrebiteľov a organizácií. S väčším pochopením prepojenosti ekonomík a komunít po celom svete rastie záujem o zabezpečenie spravodlivého obchodu. Tu prichádza na rad fair trade. Fair trade je prístup k podnikaniu a obchodu, ktorý stavia ľudí a planétu pred zisk. Usiluje sa o vytvorenie spravodlivejších obchodných vzťahov medzi výrobcami v rozvojových krajinách a podnikmi a spotrebiteľmi v rozvinutých krajinách. Jeho cieľom je posilniť postavenie znevýhodnených výrobcov, zlepšiť sociálne a environmentálne podmienky v ich komunitách a prispieť k udržateľnému rozvoju. Hnutie spravodlivého obchodu začalo v 40. rokoch 20. storočia iniciatívami zameranými na pracovné práva. V reakcii na zlé pracovné podmienky, ktorým čelia poľnohospodárski robotníci v Latinskej Amerike, začali európske mimovládne organizácie kampaň za zmenu. Tieto rané snahy viedli k založeniu Fairtrade International (predtým známe ako FLO), ktorá stanovuje štandardy pre produkty fair trade predávané dnes.