Novo nájdete v tejto kategórii aj luxusné kolekcie podprseniek z udržateľných ekologických materiálov. Urobte si radosť krásnym darčekom, ktorý lahodí oku a pohodlne sa nosí. Všetky podprsenky skladom, odosielame ešte dnes. Push-up podprsenky, gélové, športové aj dojčiace a tehotenské podprsenky aj v nadmerných veľkostiach až do veľkosti 105H.
Kvetovaný
Ak je nejaký vzor naozaj hitom v tohtoročnej sezóne, tak sú to práve
kvety. Tradičné kvetinové vzory sú na látky tlačené, ale stretávame sa aj s menej tradičnými ozdobami ako sú kvetované čipky, výšivky aj nášivky. Do kvetovaných vzorov tu zahŕňame nielen klasické kvitnúce ruže, pivonky, orchidey, slnečnice, tulipány, margarétky či gerbery, ale aj ornamentálne vyobrazenie všetkých druhov kvetín s prírodnými motívmi. Kvety sú jedným z najobľúbenejších módnych vzorov. Nájdete ich na oblečení, doplnkoch a bytových dekoráciách. Existuje mnoho rôznych typov kvetinových vzorov, od malých a jemných až po veľké a výrazné. Kvetinové vzory možno tlačiť na všetky druhy látok, vrátane bavlny, hodvábu, ľanu a zamatu. Často sa používajú v jarnej a letnej móde, pretože dodávajú outfitu svieži a živý nádych. Oblečenie s kvetinovým vzorom je skvelý spôsob, ako svojmu vzhľadu dodať trochu osobitosti. Ak hľadáte niečo jedinečné a pútavé, vyberte si šaty alebo top s veľkou kvetinovou potlačou. Ak chcete niečo jemnejšie, skúste spojiť potlačenú sukňu alebo nohavice s jednofarebným topom. doplnky.
Fair trade
Fairtrade je certifikácia tovaru, ktorý spĺňa určité sociálne, ekonomické a ekologické štandardy. Zmyslom tejto certifikácie je poskytnúť pestovateľom, zamestnancom a remeselníkom možnosť uživiť sa vlastnou prácou za dôstojných podmienok. Pestovatelia a zamestnanci dostávajú v rámci systému Fairtrade za svoje produkty výkupnú cenu, ktorá zodpovedá nákladom na pestovanie alebo výrobu a zároveň umožňuje dôstojné živobytie. Fairtrade znamená spravodlivejšie obchodné podmienky, dodržiavanie ľudských a pracovných práv a šetrnosť k životnému prostrediu. Ako sa globálna ekonomika stále viac integruje, otázka medzinárodného obchodu sa dostáva do popredia záujmu mnohých spotrebiteľov a organizácií. S väčším pochopením prepojenosti ekonomík a komunít po celom svete rastie záujem o zabezpečenie spravodlivého obchodu. Tu prichádza na rad fair trade. Fair trade je prístup k podnikaniu a obchodu, ktorý stavia ľudí a planétu pred zisk. Usiluje sa o vytvorenie spravodlivejších obchodných vzťahov medzi výrobcami v rozvojových krajinách a podnikmi a spotrebiteľmi v rozvinutých krajinách. Jeho cieľom je posilniť postavenie znevýhodnených výrobcov, zlepšiť sociálne a environmentálne podmienky v ich komunitách a prispieť k udržateľnému rozvoju. Hnutie spravodlivého obchodu začalo v 40. rokoch 20. storočia iniciatívami zameranými na pracovné práva. V reakcii na zlé pracovné podmienky, ktorým čelia poľnohospodárski robotníci v Latinskej Amerike, začali európske mimovládne organizácie kampaň za zmenu. Tieto rané snahy viedli k založeniu Fairtrade International (predtým známe ako FLO), ktorá stanovuje štandardy pre produkty fair trade predávané dnes.